Funderingar

Undrar vad det är för människor som kollar ens blogg.Ibland går jag ut på statistik och tittar,och ser då hur många som varit inne på bloggen,och blir väldigt fasinerad över antalet personer som valt att kika på Otto,Olles och min blogg.Det är jättekul.Man känner sig speciell får jag säga.Tänk  på om man hade en massa klokt att skriva om oxå.Fast det har man ovanligt sällan,som idag t.e.x.Kan inte komma på något spännade att skriva om.Föresten skall vi gå ut med hundarna nu så jag hinner inte heller.Har fått mitt penicillin som flytande iallafall.Tänkte bara nämna det så här i förbigående,ifall det är någon som undrar.



Postat av: Tina

Hej Mette!

Tack för dom fina änglarna. Vad bra att du har fått flytande penicillin nu. Kom hem från jobbet vid 1-tiden idag och var så trött, så jag var tvungen att vila en stund. Somna som en stock och sov till 15:30. Hade värsta mardrömmar så inte har jag sovit gott heller. Var ju riktigt arg när jag vaknade.

Tänkte höra om du orkar med besök av Rose-Marie, Gert och mej nästa onsdag? Alla vi längtar efter att få träffa dej.

puss o kram från Tina

2008-05-15 @ 16:19:38
URL: http://summernissan.blogspot.com/
Postat av: uno

Hej på er! Ja ibland får man idétorka, men så är det för alla.Det kan tänkas vara trist för då är man ju inte orginell. Men det får man ta.

Kram från Anita&Uno

2008-05-17 @ 18:06:52
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: