Första kurstillfället

Ja så har jag börjat min kurs som matte pratat så mycket om.Det var spännade värre i början.Jag fick träffa 4 nya hundar.En jättestor blandrastik,en Golden retriverhane,en Kinesisk nakenhund och en Westies.Blandrastiken var lika gammal som jag.Golden hanen var 8 månader,tror jag.Terriern var oxå 8 månader,men nakenhunden,en tik,hon var hela 8 år.Hon var väldigt grinig,tyckter jag.Hon morrade bara man såg på henne.Dom andra hundarna var roligare.Speciellt blandrastiken.Henne fick jag leka lite med.

Annars var det ganska bra.Vi fick göra lite kul grejer och fick en massa godis.Men efter 1 timme hade jag tröttnat rejält för det var en massa prat och stillastående.Det blev sååååååååååå himla tråkigt.Då försökte jag lätta upp stämningen genom att skälla lite och rikta uppmärksamheten på blandrastiken.Så skulle jag tydligen inte göra.Här gällde det att hänga med på det människorna ville så jag var väldigt nöjd efter 1½ timme.Men matte tyckte att jag var duktig iallfall.

Gissa om jag sov gott i natt.Nästa gång skall matte ta med sig kameran har hon lovat.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: