Favoplatsen

Nu är det sommar.På morgonen innan det blir för varmt,brukar Olle o jag ligga på altanen i solen.Men fram på dagen blir det för varmt där.Då lägger jag mig på min favoritplats under verandan.Där har jag grävt ett stort hål och där är det så svalt.Blir det för varmt ändå så lägger jag mig i dammen en stund.Leka går det bara att göra på kvällen efter det att solen förvunnit från tomten.Då brukar vi få ett ryck.Sedan brukar jag gå upp vid 4 tiden på morgonen och bita på ett tuggben.I morse bet jag sönder en tennisboll.Det var grejer det.Sedan somnar jag om.


Postat av: Tina

Otto du har det så jäkla gôtt, så du vet inte hur många som är riktigt, riktigt avundsjuka på dej. Jag bland annat.

Sicken tur att du har sån go Matte, Husse o brorsa.

2008-05-29 @ 22:15:16
URL: http://summernissan.blogspot.com/
Postat av: Uno

VA! Är du uppe med tuppen? Jag älskar att ligga och dra mej till minst 9 00.Men det är klart jag är lite av en soffpotatis på morgonen.Matte o Husse är likadana.

Uno

2008-05-29 @ 22:46:35
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: