Vecka 26

Tja Bloggen!
Det var väldigt va fort en vecka går.Måndag var jag på skolavslutning på min hundkurs.Vi gjorde ett litet prov och jag fick 57 poäng av 60 möjliga.Det var mattes fel att vi inte fick full pott,sa husse.Fast jag är nöjd och matte oxå.Vi skall gå fortsättningskurs till hösten eller nått annat,vi har inte betämt oss riktigt ännu.Det var måndag det.Tisdag var matte på sjukhuset,sedan hämtade hon upp mig och vi åkte till Kungälv och jag blev sommarklippt.Onsdag hade vi besök av Totte och Emme.Torsdag var matte på sjukhuset igen och så fick vi ett nytt besök av Totte.Vi var i skogen och hade det hur härligt som helst,Men idag ,fredag, har vi varit helt lediga.Matte håller på med något som hon kallar virkning,så hon sitter mest i soffan.Hon virkar en sjal i grått och lila.Vi tar kort på den när den är färdig.Matte har sina ryck.När det gäller fotbollen är både Turkiet och Ryssland ute.Det hade blivit våra favoriter nu när inte Sverige är med.
Matte försöker lägga ut ett kort på mig nyklppt.Vi prövar igen.
Idag fyller jag 1 år.Grattis på mig.
Kram Otto


Postat av: Anita o Uno

Va roligt. Min matte hon har precis stickat en poncho i grått o svart. Blev mycket garn över så nu blir det en långschal oxå. Grattis på dej.Då är jag nästan 11 månader äldre än dej.Jag fyller år den 24 juli och då är det 2 år.Tiden den går eller hur.Ha en bra födelsedag!

Uno

2008-06-28 @ 20:23:12
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: