Suprice,suprice

Gud va fort min "surperiod" gick över idag då.Jinny,eller Chinny(med reservation för stavningen) kom hit,ensam som vanligt och inte löpte hon heller.Så vi fick leka med henne och då blev jag glad igen.Sedan kom hennes matte och hämtade henne,efter det att min matte ringt.Chinnys matte var inte glad då hon kom vill jag lova.Hon tog henne i nackskinnet och bar iväg henne.Så som ens mamma skulle gjort om man var olydig.Och då menar jag min hundmamma,men det förstår ni säkert.
Hälsningar från en gladare Otto  



Postat av: Gunnilla Wilson

Hej på er. Hur går det för er i denna hemska värme?

Själv tycker jag det är för mycket och all denna vattning. På dagarna visar temeraturen 55 grader termometrn går inte längre så jag har burit ut alla växter på gården så nu ser det ut som vi hade försäljning här. Såg att du Mette måste göra om din operation. Va tråkigt att det skall vara så besvärligt för dig. Jag håller tummarna om att det skall gå vägen denna gång. Va fin Otto är. Det är så roligt att läsa hom hans hyss. Riber är och parar Julia kommer hem idag. Hoppas det har tagit sig men parningen har gått bra. Kram på er vi hörs Gunnilla.

2008-06-08 @ 05:54:10




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: