Skandal

Sverige är utslagna ur EM i fotboll.Herregud va dåliga dom var.Det var bara husse som såg hela matchen.Själv gick jag och la mig i halvlek.Det syndes nästan direkt att Ryssland skulle vinna.
Matte skall till Sahlgrenska idag.Jag får skriva och berätta om det senare.
Men vi hejar på Sverige ändå.I morgon är det ju midsommarafton.


Postat av: Anita

Ja tänk så upphetsad man blir för en BOLL. När jag tycker det går dåligt så säger jag"Ge dom varsin boll" så kan dom leka lite.

Ha en skön midsommar ni alla!

2008-06-19 @ 18:11:00
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag gick in och kollade kommentarer på min blogg. Det är väl du som är Mette? Du undrade vad Liljan hette som jag hade på bild tidigare.

Jag har inget svenskt namn, men den heter GLORIOSA ROTHSCHIDIANA och kommer från Afrika.Den är vacker men tyvärr giftig.Man får övervintra den precis som med Dahlian då denna oxå är en knölväxt.

Anita

2008-06-19 @ 18:34:29
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: