Mördarsniglarnas återkomst

Det härliga,varma och torra väder som vi haft hela maj och halva juni,har fört det goda med sig att det inte funnits några mördarsniglar.Men nu är det över.Idag har det kommit några skurar och vips är dom här,dom jäklarna.Fattar inte var dom håller hus,och vad dom livnär sig på under torka.Matte var ute en sväng i kväll och hittade 85 MÖRDARSNIGLAR,i varierande storlekar.Det är helt sjukt ju.
Olle och jag var inne i huset och vilade oss,så jag glömde av att matte gått ut.Helt plötsligt fick jag se något som rörde sig på ovansidan av huset.Jag satte igång att vrålskälla så jag fick ju väckt Olle,så att han satte igång han oxå.Han visste ju inte vad jag såg.Det blev ett himla skällade  här inne tills vi kom på att det var matte.Då skämdes Olle,iallafall.Jag har inte vett på det ännu,menar husse och matte.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: