Midsommar

Årets längsta dag.Så ljuvligt men då ösregnar det.Det började då vi var ute med matte och gick.Det var en väldigt bra "tur"till att börja med.Solen sken men vi hann inte upp för kalhygget innan de första dropparna kom.Sen hade någon gjort en fårhage mitt på "vår"stig.Jag märkte inget förrän det brann till i nosen.Ett sånt där"jäkla elstaket"mitt i vägen.Fy sjutton va överraskad jag blev.Matte fick skulden,som vanligt.När vi kom hem var vi dyblöta alla tre.MIDSOMMAR I SVERIGE

"Snodde en bild från snyggunos blogg som jag tyckte var så fin"


Postat av: Anita

Ha ha. Först trodde jag att jag kom tillbaka till vår blogg,den ser ju likadan ut.Roligt att du tyckte om den.

Hoppas allt är bra med er.

Regn, vad är det? Vi har fått ynka 2 mm på en månad.Men det kom oxå en rejäl skur precis till sillen.Som tur var så satt vi inne.Blåst,blåst har vi haft i massor. Inte så trevligt men vi bor vid havet så det hör väl liksom till.

Ha en skön fortsättning ni alla på helgen!

Uno han hälsar till kompisarna och tycker det ÄR taskigt med elstängsel!

2008-06-21 @ 20:39:42
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: