Matte

Matte och Olle i samspråk i fredags eftermiddag då matte kommit hem från sjukan.

Hejsan bloggen!

Min matte mår jättebra,faktiskt lika bra som innan operationen.Hon mår oförskämt bra,säger hon,men det är ju bara att tacka och ta emot.Det är som det skall vara,tycker jag.Hoppas att infektionen ger med sig nu,för vi gillar en matte som det är lite fart i.
I morgon skall matte och jag på hundkursen igen.Där fanns ju en lite tveksamhet om matte skulle klara av det.Fast det kommer att gå bra,säger hon.Det är det femte kurstillfället av sex.Men nu har vi fått blodad tand,så matte säger att vi kanske skall gå fortsättningskurs till hösten.Det är tydligen så att jag är en ovanligt lättlärd jycke.

Kramar från Otto,Olle och matte


Några av Henriks nya kycklingar som är kläckt i maskin.

Några av Runes alla djur.Kalvarna är födda i början på förra veckan.Matte hade inte med sig kameran förrän idag.
Själv tycker jag att dom är skumma,nästan som hästar,så jag vill ogärna gå för nära dem.Matte tycker att jag är löjlig.


Postat av: Anita

Starkt av din matte!Hon är en riktig fighter!

2008-06-15 @ 20:21:14
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: