I kväll gäller det.

I kväll skall husse och matte bänka sig framför teven och heja på Sverige.För i kväll gäller det.Sverige spelar EM-match mot Ryssland och de måste minst spela oavgjort.Matte tror att Sverige grejar det.Min gud,vad spännande matte tycker att det är.Sist Sverige spelade satt hon och viftade med en flugsmällare hela matchen.
Heja Sverige frisk humör det är det som susen gör.SVERIGE SVERIGE SVERIGE


Postat av: Anonym

Jaa heja Sverige! I vår familj är de ännu värre, där tar alla på sig sverigekläder och mössor, de vill till och med att jag skall ha tröja på mig.

Kram Totte

2008-06-18 @ 14:52:05
Postat av: Tina

Jag är jävligt besviken just nu iaf. Ryssland har fått in 2 MÅL?????? Jag sätter mej i köket och hör på rösterna om det är någon ide att kolla.

Måtte Sverige vinna.....

2008-06-18 @ 21:57:30




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: