Duktig hund

Igår var det kurs igen,men innan den var jag med matte på sjukhuset.Tillbaka till kursen.Vi höll på 2 timmar.Det blev jobbigt i slutet.Eftersom det inte var så varmt så var vi 4 hundar som är med i gruppen på "hugget" idag.Vi fick lära oss en massa nya grejer.En av dessa grejer tyckte jag var särskilt svår.Matte ville att jag skulle sitta och så gick hon några steg ifrån mig.Det gillade jag inte,för jag vill helst vara nära matte.Men dom andra momenten gick bättre.Fröken sa att vi var duktiga hela gruppen.Och matte tycker att jag är en liten ängel för det mesta.Men det är ju lite tråkigt när man skall sitta stilla när fröken pratar länge länge.Jag tyckte att då kunde jag väl gå till en av gruppdeltagarna,men se det ville inte matte.Då pep jag och skällde lite.Det gillar inte matte heller.Tydligen får man inte alls göra som man vill.Dessa hundägare!
Imorgon försvinner matte till sjukhuset igen.Då blir hon borta ett tag.En ny operation.Sånt gillar inte jag.........................

Hälsningar från Otto


Postat av: Frida

Heja Otto! Övning ger färdighet.Vi håller alla tummar och tassar vi har för att din matte,vår mamma och mormor skall komma hem fort den här gången och att de lyckas med det de skall göra. Kram från oss i Lödöse

2008-06-10 @ 15:52:45
Postat av: Anonym

Heja Otto! Övning ger färdighet.Vi håller alla tummar och tassar vi har för att din matte,vår mamma och mormor skall komma hem fort den här gången och att de lyckas med det de skall göra. Kram från oss i Lödöse

2008-06-10 @ 15:53:41
Postat av: Anonym

Heja Otto! Övning ger färdighet.Vi håller alla tummar och tassar vi har för att din matte,vår mamma och mormor skall komma hem fort den här gången och att de lyckas med det de skall göra. Kram från oss i Lödöse

2008-06-10 @ 15:54:34
Postat av: Anonym

Heja Otto! Övning ger färdighet.Vi håller alla tummar och tassar vi har för att din matte,vår mamma och mormor skall komma hem fort den här gången och att de lyckas med det de skall göra. Kram från oss i Lödöse

2008-06-10 @ 15:56:29
Postat av: Frida

Heja Otto! Övning ger färdighet! Vi håller alla tummar och tassar för att din matte, vår mamma och mormor skall komma hem snabbare den här gången och att de lyckas bättre med det de skall göra. Kramar från oss i Lödöse

2008-06-10 @ 16:01:06
Postat av: Frida

Va bra det gick att kommentera idag......

2008-06-10 @ 16:02:54
Postat av: Otto

Ja det måste ju gått jättebra för det kom 5 stycken likadana.Häftigt.Den här bloggen lever sitt eget liv ibland.

2008-06-10 @ 17:02:12
Postat av: Anita

Håller tummar och tassar här med!

2008-06-12 @ 22:26:06
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: