Bäst i skuggan

Sådana här varma dagar trivs vi bäst i skuggan.Olle gillar att sitta på verandan,i skuggan,bredvid matte.Själv ligger jag helst under verandan.Matte påstår att jag blivit konstig.Jag har,enligt henne,konstiga saker för mig.Bland annat springer jag och gömmer mig om hon försöker få mig fram till diskbänken.Tonårsfasoner,säger hon.Fast jag vet ju att hon försöker lura mig.Hon försöker muta mig för att hitta på något,till exempel,göra rent mina öron,men mig lurar hon inte.Så det så.


Postat av: Uno

Ja så håller jag oxå på och min matte med!

Det ÄR det värsta jag vet när det skall pillas i öronen.Hon åker till en badtant med mej för att bada och klippa klorna och så säger hon till henne att göra RENT I ÖRONEN med. FY FÖR säger jag bara. Hon är taskig för hon vet att jag inte vågar protestera när det är nån annan som gör det!

Uno

2008-06-04 @ 20:07:42
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig Uno.Det är samma här.Riktigt otäckt det där med pill i öronen.

Otto

2008-06-05 @ 09:25:56
Postat av: Anonym

Otto! Du är så smart som inte går på mattes knep. Idag skall vi åka till Grebbestad igen, men det kommer att vara tomt utan dig. Kram Totte

2008-06-05 @ 09:53:22




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: