1Juni

Nu har det blivit juni redan och den 28/6 fyller jag 1 år.Tänk va fort tiden går.I fredags fick matte brev från Sahlgrenska.Hon skall opereras igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inläggning den 11 juni och operation den 12 juni.Både matte och vi andra hoppas att matte inte blir liggande lika länge som förra gången.Det var inte kul.Över 1 månad på sjukhus.Usch o fy.Jag kommer inte att prata med henne,om lämnar oss så länge,en gång till.Förra gången tog det över 1 vecka innan jag pratade med henne,efter det att hon kommit hem,den gången.Jag blir putt helt enkelt.


Postat av: Uno

Trist för er alla. Sommar och allt.Men huvudsaken att allt blir bra med matte eller hur.

EN som tänker på er.

Uno/Anita

2008-06-01 @ 21:02:39
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: