Stackars Olle!

Igår var matte iväg med Olle till trimning i Kungälv,hos Lady&Lufsen.Under tiden var matte i Göteborg och köpte en present till husse.Han fyller snart år,så något måste vi köpa.VI åkte i "Den lilla svarta".Där kommer buren att stå nu.Den passar precis där.Fast då får man lägga ner passagerarsäterna,men vad gör det.Huvudsaken är att vi,Olle och jag får plats.
Olle blev jättefin,men Anki sa att det kanske var något fel på Olles ena testikel så idag har matte varit iväg med honom till veterinären.Först var det undersökning av veterinären,full undersökning,sedan blodprov och då började Olle att svettas.Sen var det dags för lungrönten för det är ju en tumör han fått.Men lungorna var fina,sa veterinären.Blodprovet får vi svar på i morgon.Men Olle skall kastreras på tisdag så att inte skiten sprider sig.Sen tar man prov och ser om det var godartat,eller elakartat.Bara skiten kommer väck,säger matte.
Fast jag tycker synd om Olle men han bryr sig inte.Han är lika glad ändå.Men jag kände lukten av veterinär när dom kom hem så jag fick lite av en "flash back".Han luktade skräck och blod.Fy för den lede.Men nu har jag glömt det.
Klem fra Otto

Syns buren?


Postat av: Tina

Men stackars Olle hoppas att allt blir ok.

Undrar just vad det blev för fin present till John??? Är ganska nyfiken faktiskt, vad önskar han sej?

Kram från Tina

2008-07-03 @ 22:28:44
Postat av: Anonym

Vi har köpt en klocka till han.Det vet vi att han önskar sig.Annars har han ju allt.Det blir väl så när man kommer till åren.

Otto

2008-07-04 @ 10:22:52




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: