Lökdagar

 Hej Bloggen!
Husse har åkt till Norge så då fick vi gå i skogen.Konstigt va,men det är bättre för matte för då behöver hon inte ha oss i koppel hela tiden.Olle var lös för första gången sedan operationen.
Fast då skall jag börja från början,tror jag.
Först var matte jättedum med mig.Hon drog hår i öronen och klippte bort va hon tyckte vad onödigt hår.Glad var jag inte kan jag säga,snarare tvärtom.Jag blir helt psykotisk,menar matte.Jag drar mig tillbaka och vill inte vara i denna värld.Fast då skall matte helt plötsligt gå ut och då går jag ur min "psykos",det händer ju något kul.
Matte hade visst sett en älg,den såg inte Olle och jag iallafall.Va då älg.Jag kände inte ens lukten av den,tror jag.Älgar är väl ganska stora,eller.Tur att jag inte såg den .
Kram Otto







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: