Hundarna

image195
Här springer hundarna med varsin pinne.Otto blev badad,kloklippt och rengjord i öronen igår.Allt för att han skall vara fin när jag är på sjukhuset.Han måste vara vacker för han skall till Klockarängen i morgon och visa upp sig.

 


Postat av: Gunnilla Wilson

Hej
Måste bara skriva till dig innan du åker in på tisdag. Du skall veta att vi håller på dig och du måste höra av dig när du orkar. Jag åker in den 12 för de sköt upp det för mig för narkosläkarna skall på semenarium och det kan man ju fundera på. Är jag inte hemma om du hört av dig får du vänta på svar till jag kommer hem för Riber kan inte med datorn. Ha det nu så bra du kan och lycka till med ditt nya jag.
Kram från Gunnilla och Riber samt alla hundarna.

2008-01-20 @ 18:10:17




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: