All snö borta

Så nu är all snö borta.Set är inte länge man för njuta av snö inte.Den bara kommer och ställer till med kaos i trafiken och när den sedan är bortskottad ,så blir det mildväder.Men det kanske kommer mera.Vem vet.Idag har jag inte någon större lust att skriva något.Men jag håller på att leta material så jag återkommer.Var så säker.
Måste bara skriva.
 I morse. jag skulle skaka en hundfilt och Otto var ute på altanen och nosade i sin egen lilla värld.Han blev så himla rädd när jag skakade filten så han skrek.John undrade om jag trampat på Otto men det hade jag ju inte.Bara skrämt honom.Fast det var inte bara det.Han skrek till precis som när han ramlade ner för trappan.Det tar tid för honom att komma över den händelsen.Det är helt klart.Men det är en avvägningsfråga.Att inte ömka honom för mycket ,samtidigt som man måste ta lite extra hänsyn,för han var ju med om en hemsk händelse.Hoppas att jag gör riktigt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: