Yes

Vi brukar oxå se på den där hundexperten Cesar eller mannen som talar med hundar,som programmet på tv4+ heter.Han verkar ju kunna så mycket så man känner sig verkligen dum själv.Ser oxå på hon Barbro,hundskolan på Go kväll.Detta angående en mysig kommentar som jag fick från Uno och hans matte.Dom där gröna grodorna som du skrev om,dom är nog sällsynta för sådana har jag aldrig sett.Bara vanliga grodor och paddor,men jag är tacksam för dom.Grodor har jag gillat hela mitt liv och den passionen går tydligen aldrig över,tack o lov.Jag kan stå och kolla på dem i evigheter.Dom är så söta......................
Och konstigt va.Bara jag skrev om deklarationerna så kom jag igång med dem.De är inte bara att skriva sitt namn under.Det är lite extra med dem.Fast de skall inte vara inne förrän den 5/5 upptäckte jag.Men det är ju helt underbart att jag börjat ta itu med skiten.Att betala straffavgift vill jag rakt inte.Det handlar väl om 1000 kronor per deklaration tror jag.Det finns roligare saker att lägga pengar på,eller?

image315


Postat av: uno

Vi tittar tydligen på samma program, men blir inte klokare av det haha.Våra hundar lever nog sina egna liv. Men håll med, VISST SER DET ENKELT UT när experterna visar hur man skall göra. Lätt som en plätt så är hunden avväjnd från sina dumheter. Lite mer kräver min buse, men go är han och det skall väl bli hund av honom med.Man har väl hoppet som grodan eller hur? Nere vid dammen hoppar det massor med smågrodor nu och Uno han har fullt sjå med att fånga dom men som tur är så är han inte lika snabb. Fast hönsen DOM är snabba, så dom får inte vara där nu.
Anita

2008-04-27 @ 21:00:03
URL: http://unoettblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: