Så var det dags igen....................

Var hos käkkirurgen och plastikkirurgen idag.Så var det dags igen då.Nu infektion,ny pencillinkur,ny operation.Min kropp gillar tydligen inte främmande material och det har jag sagt,men dom lyssnar ju inte.Så den där bismarklänken dom lagt in i käken håller på att komma ut av sig själv.Det blev en lång dag på Sahlgrenska med ny röntgen och allt.Käkkirurgen sa att skenan måste tas bort inom 14 dagar,han skulle prata med plastikkirurgen.Så nu blir det inläggning och ny operation igen.Och så måste jag tillbaka till Sahlgrenska i morgon igen för rensning och omläggning.Usch och fy för den lede, va trött jag bli.Aldrig tar det slut.

Tur med vädret har jag iallafall 23 grader och sol.Det är härligt.Men hur sjutton skall det nu gå med nybörjarkursen för Otto.Och skall jag missa Sebastians konfirmation?Jag vill inte ligga på sjukhus igen, men vad har jag för val?
image318


Postat av: uno

Jag känner med dig! Hoppas på bättring!
Kram/Anita

2008-05-01 @ 19:33:05
URL: http://unoettblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: