Oppsan.

image312Först ett tack till Tina för dina härliga kommentarer.Jag tänker på dig nästan varje dag.Förstår att du har det jobbigt.Riktigt hur du har det kan man inte förstå för än man råkat ut för det du gjort.
Nu är det ju härliga kvällar,ljust och fint.Jag brukar alltid gå sista turen för dagen med hundarna själv.Olle i koppel och Otto lös.Otto kommer fint på inkallning.Igår kväll såg jag att vi skulle möta hästekipage.Två hästar med unga ryttare ,så jag kallade in Otto.Dessutom klev jag ner i diket för att vara ur väg.Dessa hundar som egentligen är rädda för hästar,dom skäller aldrig på en häst då vi går förbi hästhagarna.Vi kan se att främst Otto tycker att dom är lite otäcka.Men igår började de storskälla när hästarna skulle förbi oss.Så på ett ögonblicks verk hade de dragit omkull mig.Jag hängde kvar i kopplen och hundarna drog med mig ut på grusvägen.Jag hade inte en suck chans att stoppa dem.men ingen blev skadad.Fast nu tror jag att John får hänga med även på kvällspromenaden.Det är nog säkrast så.image311






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: