Ont

Vaknade vid 4 tiden i morse av att jag hade skitont i kindbenet.Trodde att jag skulle kunna somna om men det gick inte.Var tvungen att gå upp och ta värktabletter.När jag tittade mig i spegeln såg jag att jag var svullen i ansiktet.Det har nog blivit så efter allt grejande som dom gjorde på plastiken igår.Fick ta nya värktabletter när jag gick upp.Sköterskan sa att jag inte skulle dra mig för att ta tabletter.Att jag inte skulle gå och ha ont.Fast jag blir snurrig av tabletterna.Men det får jag väl vara ett par dagar bara jag slipper ha ont.Skall tillbaka till plastikkirurgen på tisdag igen.
Men solen skiner och det är ganska skönt ute fast det blåser nordostanvind.I natt var det frost.image288 


Postat av: Anonym

:)

2008-04-18 @ 11:29:28
URL: http://krullkatt.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: