Olle har blivit halt.

image267image268
Sätter ut två bilder på Otto.För tillfället är jag lite orolig över Olle som uppenbarligen har ont i en tass.Både John och jag har kollat mellan trampdunorna och på klorna,men vi kan inte hitta något galet.Men han ömmar när vi tar i tassen och han haltar lite när han går.Springa är det inte tal om och han som annars är en så livlig hund.Han vill mest vara i stillhet nu.Vi får avvakta ett par dagar annars får det bli veterinären.Vi har inte en aning om vad han kan ha gjort.Han har ju inte varit lös och kunnat skada sig utan att vi sett.
Idag har jag varit på Sahlgrenska igen.Det ser bra ut,sa plastikkirurgen.Så började han prata om ny transplantation till hösten.Fy och usch,sa jag.Det var en så himla jobbig operation som jag inte fick något positivt ut av.Jag gör gärna om den,om dom kan ge mig garantier på att det inte sker samma sak igen.Undrar om dom kan det?Ge en sån garanti.Ja,jag hade ända till hösten på mig att tänka sa han.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: