Oj va glad jag blir.

Jag blir så himla glad över kommentarer som jag får på bloggen.Mest är det folk som jag känner, som kommenterar nåt, men ibland är det helt okända människor.Jag blir så himla fasinerad av att helt okända läser"min blogg".Kollar alltid om jag fått någon kommentar samt om hur många som besökt bloggen.Det är väl så att om man är en flitig bloggare så får man fler besökare.Jag försöker att vara just flitig ,men ibland tycker jag att det inte finns något att blogga om.Då försöker jag hitta någon intressant bild istället.Nåt varje dag bör det vara.
Olle är halt idag oxå.Han vill inte stödja på höger framben.Fattar inte vad han gjort.Men John trodde att det kan vara så att Olle försökt hoppa över staketet igen och skadat sig där.Tänk den hunden som blir 11 år i år tror att han kan hoppa som när han var unghund.Han måste börja lugna ner sig för sitt eget bästa.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: