Nu ni....................

Hej det är Otto igen.Nu skall ni få höra.Jag skall tydligen börja skolan i maj.Skulle ju ha börjat i höstas men då bröt jag ju benet.Sedan skulle jag börjat nu i vår men då var ju matte sjuk.Jag trodde dom hade glömt bort det ,men icke.Nu skall jag visst börja trots allt.Husse och matte anser att jag behöver det,fast jag undrar vem det är som behöver det mest ja.Olle lär mig det mesta som jag behöver veta,
anser jag.Så tycker inte husse och matte.Dom tycker att Olle lär mig en massa dumheter oxå,som att skälla ut folk.Jag fattar inte nått.Skulle det vara fel att skälla på dom som går nere på vägen?Fast å andra sidan blir det nog kul att komma ut bland andra hundar och människor.Jag älskar folk och andra djur.Jag är väldigt social av mig,sägs det.När jag börjar kommer jag att skriva efter varje gång jag varit där,så får vi se om jag lär mig något nytt.Det är lite jag behöver slipa på,menar husbonn.Hoppas bara att matte håller sig frisk nu så vi kan komma igång och få det hela avklarat nån gång.Det jag ser mest fram emot är att matte kan säga saker så jag förstår vad hon menar.Det är inte alltid det går.Det kan vara lite svårt ibland att fatta vad dom verkligen vill.Tala nu inte om att jag sagt detta för då blir dom kanske ledsna.Dom tror att dom vet så mycket om hundar.Dom har ju haft flera tidigare och så ser dom på tv hur det skall vara.Ja,ja,vi får väl se hur det går.
Tänkte att ni skulle få se några bilder när min älskade storebror och jag gör en av de grejer som vi gillar,nämligen bada.Vi badar i allt och speciellt nu när det är så fint väder ute.image299image300image301image302
På det sista kortet får vi lite godis av husse. 


Postat av: uno

Ja du, mina husse och matte försökte oxå sätta mig i skola, men det blev för bra. Dom tittar på Cesar varje måndag på TV och tror att kan! Men jag har varit jobbig det kan jag erkänna. Men nu är jag bättre har jag hört och vattenslangen som ligger framme i trädgården om jag skäller för mycket(jag vill också ha ett ord med när där kommer nån förbi) har gjort susen för jag gillar inte att bli blöt.
Uno Snygg

2008-04-26 @ 18:12:20
URL: http://unoettblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: