Lite spännande

Idag hände det som jag funderat lite på.Hur det skulle bli om jag blev stoppad av polis som ville att jag skulle blåsa.Blåsa kan jag inte.Jag kan nästan inte suga i ett sugrör.
På väg ner till Sahlgrenska idag var det poliskontroll.Spännande tänkte jag.Fast jag blir nog inte inkallad.Det brukar jag aldrig bli.Men det blev jag.Hej det var länge sedan,sa jag.Jaså var det länge sedan du blåste,sa polisen.Ja det var länge sedan jag blev stoppad överhuvudtaget,sa jag.Fast blåsa det kan jag inte,sa jag och pekade på munnen.Nej det ser jag ju, sa polisen.Du kan köra vidare.Ha en bra dag.Inte ens körkortet fick jag visa ,och jag som hade tänkt ut så massa bra grejer image294att säga.Ta in mig på blodprovskontroll på sjukhuset t.e.x.Så fick jag bara åka.Lite snoppet var det,fast kul.Det mest spännande denna dag.Det skall lite till för att roa mig.Så åkte jag vidare.Fick höra att det skulle vara många kontroller i Ale denna vecka.Fast några fler såg jag inte idag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: