Lilla Engla

Har inte tänkt på något annat, i snart en vecka, precis som de flesta andra svenskar,tror jag.Eller hoppas jag.Vad är det för hemska människor som finns egentligen?Vilket monster!!!!!!!!!!!!!!!Det är väldigt svårt att tänka tanken att man kan döda en 10 åring.Stackars lilla flicka.Ett sånt jävla as till människa.Att göra något så fruktansvärt avskyvärt.Jag har så dubbla känslor.En är att han skulle avlivas direkt men det vore alltför enkelt.Vad skall man göra med sådana männskor.Jag vet inte, men vad jag vet är att om det drabbat någon av mina barnbarn skulle jag inte dra mig från att döda honom.Hade jag mött honom så hade jag gjort det.Är jag väldigt hemsk nu?Öga för öga,tand för tand.Så tänker jag på vad Engla måst utstå innan döden befriade henne?Stackars barn och stackars föräldrar.Varje förälders värsta fasa måste detta vara.Alla kategorier.Det är så svårt att hitta ord för detta hemska.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: