Kommentarerna

Hej Bloggen!
Kommentarerna ni skriver gör att jag måste gå in och kika i bloggen.De gör så att jag skriver vidare.Kommentarerna ger mig näring.De gör att jag måste hitta på något att skriva om.
Idag kom ett lätt vårregn precis då vi gick ut med hundarna.Men det var inte alls obehagligt.Det varade bara en timme ungefär.Får se om det blir 20 grader i morgon som dom lovar på SMHI.Vi tar det som kommer,så är det bara.Jag skulle behöva sätta mig med våra deklarationer nu men det är så tråkigt.Jag måste bara göra det i morgon.Det är så mycket som man tycker att man borde göra,men det är bara helt nödvändigt.Dom skall väl vara inne den 2/5, om jag inte har alldeles fel.Men kul är det verkligen inte.image314






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: