Ibland vill jag gnälla lite,

Ibland skulle jag bara vilja gnälla lite över allt och inget.Det verkar som jag måste ta fram den jäkla vinterjackan igen.Och så att det aldrig läker igen det där såret.Jag börjar bli trött på att hemsjukvården måste hit varje dag.Och bara det är det är så jäkla svårt att öppna munne och äta och att jag sölar hela tiden.Fy fan säger jag bara det är inte roligt.Fast det skulle väl kunna vara mycket vätte.Sluta klaga nu människa.Vad fan hjälper det att klaga på allt.Helvetes jävla skit.Nu mår jag bättre.Nu har jag vräkt ur mig en del.Nu skall jag vara snäll flicka.Var rädda om er där ute.En sak till bloggen har varit skitkass idag.Inget går som jag vill.Får inte över bilderimage280som jag vill.Allt bara krånglar.Vad är det som är fel???????????????






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: