Det var Otto det.

Ja,nu är Otto klippt och på måndag är det Olles tur.Då skall han trimmas.Det är nästan som om man får helt andra hundar.Dom blir bara hälften så stora.Konstigt att man kan glömma varje gång hur dom ser ut som nytrimmade.John tycker Otto är så fin när man kan se hans ögon,och det kan jag hålla med om,men jag tycker han är jättesöt när han är långhårig.
I går när jag väntade i Kungälv passade jag på att handla och promenera lite i det härliga vårvädret.Det var helt underbart skönt i solen.15-16 grader varmt blev det och man såg folk gå utan jacka.Undra hur jag skall göra när jag inte orkar ha halsduk på mig längre?Det är dags att börja tänka på det.Det kände jag igår.John och jag är bjudna på bröllop i Norge i maj men John får åka ensam.Jag åker inte med när jag ser ut som jag gör.Då vill man inte gå på fest.Men John behöver inte åka själv för Frida och Patrik är oxå bjuda.
I morgon skall jag på återbesök till Sahlgrenska igen men idag är jag ledig.Fast vädret lockar inte till att vara utomhus idag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: