Alla 4

I kväll gick vi alla fyra och då mötte vi inte en levande själ.Typiskt.Hade jag gått själv så hade jag väl mött en hel drös av joggare,hästar och promenerande.
Det fina vädret kommer att vara ytterligare ett tag och det finns väl ingen som är ledsen för det.Det är bara att tacka och ta emot.Kommande vecka skulle det bli över 20 grader.Gud va härligt.image313
Vägde mig idag och jag väger 53 kilo nu.Så jag har gått upp nästan 5 kilo sen jag kom hem från sjukhuset.Men är äta den vanlig vägen genom munnen är fortfarnade omöjlig.Det bara växer i munnen och gör ont efter.Så det gör jag helst inte.Det är enklast att äta genom pegen.Fast jag tränar käken 3 gånger om dagen.Får se vad käkkirurgen säger på tisdag i nästa vecka.Om han inte märker att jag tränat så blir jag förbannad för det gör ont att träna,så det måste märkas.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: