Två riktiga yrväder

image47image46Ja,inte var det enkelt att få dessa två yrväder att fastna på kort.Otto och jag passade på att besöka uppfödaren idag, medan maken genomgick en mindre ögonoperation på Uddevalla sjukhus.Uppfödarnas hus ligger bara 5 minuters bilkörning från sjukhuset,Otto fick träffa Sara,en liten Lagottotik,på 13 veckor.Då gick det vilt till vill jag lova.Jag ville så gärna ta kort på dem, men det visade sig vara svårare än jag trott.Dom var ju aldrig stilla så länge.Jag lägger ut en bild iallafall ,varav ett är på Ottos mamma i hundgården.De andra korten jag tog blev så suddiga så man ser inte att det är hundvalpar ens.Bara suddigt.På fotot nedan lyckades en granne att få dem att vara stilla någon sekund och detta var efter att de lekt i över en timme oavbrutet.


Postat av: Tina

Halloj! Så goa o söta dom är, hade faktiskt aldrig hört talas om hundrasen förut. Ja, ja varje dag lär man sej något nytt. Hoppas allt gick väl med göbbens operation.
Ha det bäst!
Kram från Tina

2007-09-26 @ 07:10:45




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: