Torsdag den 27/9.

Nu är det torsdag och klockan är över 12 på dagen och vi har fortfarande inte hört något från Blå Stjärnan.Vi är så oroliga för Otto och vill att operationen skall vara över.Det blev inte mycket sömn inatt och då jag sov så drömde jag om Otto.Jag skriver så fort jag hör något.Idag fyller min store son 38 år.Man skall ju fira då och inte vara ledsen och orolig.Precis då jag skrev ringde telefonen.Det var Blå Stjärnan.Otto kommer att opereras mellan klockan 17-21 i eftermiddag/kväll.En veterinär kom precis från Otto.Han svarar bra på smärtlindringen och sover mest hela tiden.Han ville inte vakna när hon undersökte honom utan han vill helst bara sova.Det känns ju skönt att han verkar må, efter omständigheterna,ganska bra.Och att han sover bort tiden innan operationen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: