Nu blir jag snart riktigt sur.

 
 
 
Frida,Emelina och Totte överraskade oss verkligen i morse när de kom före 9.Vi åt medhavd frukost.Alltså de hade med frukost till oss.Sedan kollade vi på en film som vi hade,Smala Sussie.Den där filmen är ju riktigt kul.Har aldrig sett den förut fast vi har den.Den var med som bilaga till Aftonbladet,får jag royalties nu?Hundarna hade kul och vi människor oxå.John var och boulade och Emme målade mens Frida och jag gick med hundarna.Otto hoppade i bäcken efter Totte och jag var i full färd med livräddande tankar då bäcken är så stor och ström.Men Otto tog det lungt och bara simmade i land.Ja han fick verkligen ta i för att komma upp ur bäcken men han behövde ingen hjälp av oss.Blev förundrad över honom då han verkade helt oberörd av äventyret.image43
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: