Kul att få kommentarer.

Om ni visste hur kul jag tycker det är med alla kommentarer som jag får på bloggen.Tack alla.Olle och Otto har fått stora rycket och ligger och leker runt mina ben nu när jag sitter här vi datorn.Dom är för roliga de två.Nu ligger de och drar i en gammal socka som jag fyllt med andra gamla sockor.De egenhändigt gjorda leksakerna är ibland de allra bästa.Det är bra att Otto håller igång på kvällen,då sover han bättre på natten.Han skall helst hållas vaken till efter klockan 21.Sedan sover han till morgonen med en utgång för att kissa någon gång vid 4-5 tiden på morgonen.Han har blivit duktigare på att hålla sig.Han behöver inte gå ut för jämnan längre.På fredag blir den lille rackaren redan 3 månader.Tiden går så fort.Vi har redan haft honom över 4 veckor nu.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: