Hur mycket gula kantareller som helst.

 
Nu kan vi plocka hur mycket gula kantareller som helst.Det är ju lite konstigt för vi hittar dem på helt nya platser.Hoppas att min väninna som bor i Canada, men som just nu är i Finland och hälsar på sin dotter och sina två barnbarn ,också hittar kantareller.Jag hoppas att hon har en härlig tid med barnbarnen, för avståndet mellan Canada och Finland är ju ganska stort och det kostar ju en hel del att resa så långt.Jag vet att det är 1 år sedan hon sist var där och att hon alltid längtar efter sina barnbarn och vem skulle inte göra det.Så långa avstånd har inte jag till mina 5 barnbarn så jag kan träffa dem i princip varje dag.Tanken att kunna göra det är skön.Att barn och barnbarn finns inom rimliga avstånd och inte på andra sidan jorden.Otto och Olle leker vidare.Igår var det social träning för Otto igen.Och så skall det bli både i morgon och på fredag då han skall till veternären och få en spruta.Nu är Otto nästan rumsren.Han gör inget inne utan springer till dörren när han vi ut.
 


Postat av: Tina

Hejsan Mette!
Tack för besöket idag, det var kul att få se den lille Otto. Han är ju en sån där mjuk kramgo kille som man kan ha och trösta sej med när man är ledsen. Kände starkt för att burra in hela huvet i hans goa päls, men jag fick ju behärska mej. :)
Janne gick o la sej efter sin cigarett, han får vila lite nu, han har ju haft ont sen i fredagskväll så det är ju bättre att ta det lite lugnt.
Ha det bäst! Och tack för dom goa bullarna.
Kram från Tina

2007-09-20 @ 13:31:59
URL: http://summernissan.blogspot.com/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: