Vägglus

Om inte Otto blir okey så skall jag inte skaffa mig ett djur till.Inte ens en vägglus.Jag hade önskat mig en sån som Otto,(Lagotto)precis en sån som han,i över 2 år.Och så kom han,precis lika underbar som jag tänkt mig.Men så gick det som det gick.Typiskt mig,med min vanliga otur.Skit alltså.Så djur skall jag väl inte ha.Jag kan tydligen inte ta hand om dem.För idag gick jag bara ner och duschade och då var det kris när jag kom upp.Otto hade ont,och har ont.Jag fattar inte vad jag gjort för ont.Varför??????????????????????????


Postat av: Anonym

Försök att hålla modet uppe. Det behöver inte vara så allvarligt att det smärtar, dels så har ni ju tagit stygnen idag, och dessutom så har ju Otto en förlängning (som de gjorde på operation) som lätt kan göra ont i mjukdelarna. Veterinären som opererade Otto hade mycket svårt att tro att nåt hade gått sönder. Han är en jätte duktig och underbar valp.

2007-10-08 @ 19:49:49




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: