Regn

Här kommer en bild på John o Olle som jag tog då dom skulle ut på promenad.Otto o jag får vara inomhus.Det kommer nog att dröja innan Otto kan följa med på promenaderna,och det är jag inte ledsen för idag,med tanke på vädret.Jag har tillbringat förmiddagen på Sahlgrenska sjukhuset.Nu är jag uppsatt för operation.Det skall bli en rekonstruerande operation.En lång och jobbig historia.Operationen tar ungefär 8 timmar.Jag får ha en traktomi(reservation för stavningen),som jag får andas via.Traktomin får jag behålla cirka 1 vecka.Sjukhusvistelse på ungefär 2 veckor.Möjligen kommer jag att tillbringa jul/nyår på Sahlgrenska.Jag skall iallafall får ett nytt utseende.Det ser jag fram emot,och att kunna äta någon gång nästa år.Plastikkirurgen beskrev operationstekniken för mig.Den var milt sagt invecklad.Fantastiskt vad dom kan läkarna.Han som skall operera är Fogdestams efterträdare,Hans Mark heter han.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: