Nu är Otto hemma igen.

image61
 
 
 
 
 
Nu är Otto äntligen hemma igen med smärtstillande och antibiotika.Återbesök redan på onsdag.Stygnen skall tas efter 10 dagar.Skruven och de tre spikarna skall avlägsnas efter 4-5 veckor.Sedan blir det rehabilitering med sjukgymnastik ,så vi har att göra.Är det inte jag som skall till olika läkarbesök ,så är det John och olika läkarbesök.Och nu är det den stackarn Otto oxå.Och så skall han hållas i största möjliga stillhet.Hur man nu gör det med en 3 månaders valp?
 
 


Postat av: Gunnilla Wilson

Hej och grattis till att ni fått hem den lile.
Det var roligt. Jag har varit inne nästan varje timme och kollat, jag blev så glad då du skrev han har kommit hem även fast du kommer att få en hel del arbete med honom. Vad han ser nöjd ut där han ligger. Han blev väl alldeles till sig då ni kom.
Jag är i alla fall glad att allt har gott så bra trots allt.Ha det nu så himla gott med honom. Vi hörs. Kram Gunnilla

2007-10-01 @ 19:18:01




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: