Min vanliga otur ,tänkte jag.

Just min vanliga gamla otur,tänkte ju jag igår när Otto fick ont igen.Så målar jag fan på väggen och allt blir kolsvart.Men Frida ringde,och fick tag i den veterinären,som opererade Otto.Hon trodde inte att skadan gått upp och hon tyckte vi kunde stanna hemma.Otto får nu lite extra smärtlindring.Tydligen är det så att en av spikarna är lite lång,och att det kanske kan vara så att,den gått på någon mjukdel.Då kan det uppstå smärta som känns i hela benet.Vi får hoppas att så är fallet.Det har varit en jobbig tid,både igår efter"duschen"och i natt.Nu verkar Otto må bättre igen.Det är väl bara att hålle tummarna,och hoppas att tiden går fort,så att han läker.Under tiden jag skrev detta fick jag besök.Djuren kommer vare sig jag vill ,eller inte.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: