Facebook

Igår addade Frida mig i sin facebook så nu har jag en sådan oxå.Adressen är [email protected] Där hittade jag massa släktingar i Norge,samt min canadensiska vänninas son,Lars.Jag får försöka lära mig facebook ,men just denna vecka har jag inte så mycke tid till det. Det blir nog värre för John att lära sig facebook,han har nämligen oxå en sådan.Oj,oj,oj.Otto är iallafall fortsatt lite bättre.Han avslutar sin antibiotikakur i morgon och jag påbörjar min idag.Senast jag gick på antibiotikakur varade den 9 månader.Hoppas att denna blir kortare.i morgon skall jag träffa plastikkirurgen och käkkirurgen.Jag kan gå inkognito på Ale Torg nuförtiden..De människor som jag arbetat med flera år känner inte igen mig längre.Det kan var lika bra.Jag var aldrig så förtjust i någon av dem,så det så.Och jag känner inte för att förklara mitt utseende.Förresten bad jag om en ansikstlyftning i samband med nästa operation.Käkkirurgen ansåg inte att behov förelåg.Hi,hi.Det var bara ett skämt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: