En liten ängel...........................

En liten ängel kom,log,och vände om.
Malin,min svärdotters syster,och hennes man fick en liten pojke igår.En liten ängel som,log,och vände om.
I söndags pratade Anna,min svärdotter,lite om Malins baby.På ett ultraljud hade det upptäckst att babyn,som var en pojke,hade ett diafragmabrock.Jag hörde att det lät allvarligt,men jag anade inte att det kunde vara dödande.Malin födde sonen igår och enligt Dean,vår son,dog babyn,ganska snart efter födelsen.Stackars föräldrar..........Jag lider med dem.Tänk att bära på ett barn i 9 månader och så bara dör det.......
Vilken mardröm.Varför skall människor prövas på så hemska sätt.Jag minns Maria och Robbans lilla son Johannnes.Det är snart 2 år sedan det hemska drabbade dem.Och hur föräldrarna led.Malin och Merdar,ni finns i mina tankar.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: