14årskalas

I söndags kom Otto och jag i väg på äldste barnbarnets 14 årskalas,utan kamera.Och jag som skulle fotografera.Nu var det hur många bra motiv som helst.Elvira och Otto i vaggan som exempel.Det var gulligt.Men det var ju en himla tur att jag fick med mig presenten iallfall.Jag höll på att glömma den oxå.Hur hade det sett ut.Så att jag glömde kameran gjorde ju inte så mycket i sammanhanget.Otto skötte sig bra bortsett från att han sket i Elviras rum.Fast han gick mot dörren.Det var så många människor så han blev lite snurrig i början.Fast det gick ju jättebra.Det var ju ändå en bra lärdom för honom att komma ut bland folk igen.Han har ju gått här hemma i över 1 månad snart.Och 1 månad är ju en jättelång tid för en valp som ännu inte är 4 månader gammal.I morgon skall vi till veterinären.Hoppas att det läkt bra och riktigt.Fast han haltar mycket fortfarande.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: