Morgonfika

Morgonfika

Här tar vi en stillsam morgonfika i soffan innan vi rullar igång med dagen.Vi har haft besök av två tjejer,Emme och Johanna och en tollare,Totte.Så det har varit full rulle.I allafall med hundarna.Nu springer verkligen Otto. Och fort går det.Han tar igen allt som han inte kunnat göra på 2 månader.Igår somnade han inte förrän efter 23.Han som brukar pipa in i sovrummet klockan 21. Och då har vi valt att inte öppna sovrums dörren förrän då. Annars hade han nog gått in redan efter klockan 19.Men om man har besök av ytterligare en hund och 2 snygga tjejer så kan man inte sova bort livet.Tyvärr så ser det ut därefter inomhus. Men det får vi ta i morgon.Det är som trampat jordgolv inne efter allt regnande i natt.Tack Gunnilla och Ib för kommentarerna.Det är alltid lika roligt att se att någon har skrivit kommentarer.Jag vet ju att jag har några som är inne på min blogg varje dag och det sporrar mig att skriva.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: