Håll tummarna

I lördagsutgåvan av vår lokal tidning Alekuriren hade vi med en insändare.Om någon är intresserad av att läsa så finns tidningen på nätet.www.alekuriren.se Artikeln har rubriken"fånge i sitt eget hem".Förra tisdagen var vi och fikade hos vänner i Nol.Jag blev så himla irriterad över att Ale kommun förhalar en hissanordning för mannen i familjen.Vi bestämde att skriva en insändare för att se om det kunde snabba på saken.Det verkar som det funkar.Jippi.I dag var det folk där och Janne tror att grävare kommer inom kort.Jag hoppas att hissen finns på plats inom ett par veckor som längst.Det borde kunna gå fort.Janne skulle må så mycket bättre om han har en möjlighet att komma utanför hemmets fyra väggar på egen hand.Jag skulle iallafall bli deppad om jag var i hans situation.Jag håller alla tummar jag har.John oxå.


Postat av: Tina

Ja, jag tror att det hjälpte iaf, eftersom det kom folk från kommun och Kollanda grus idag. Konstigt dom ringde inte på, gick bara här utanför o kolla, gick upp för trappan o kolla ner???
Förresten i måndags när vi åkte till Vikadamm så var det tjejen som körde, hörde när hon sa att:frun hjälper mej. Jag berätta för henne att jag kan nog inte bära idag pga att sist fick jag ont i ryggen. Som tur var så var Tommy här så han bar ner Janne. Sa till tjejen att du kanske ska försöka få någon annan som kör hem. Men det var hon igen. Så jag fick ju hjälpa till att bära. Tack o lov så klarade jag ryggen.
Tack så mycket för hjälpen! Love U!
pöss från oss i Nol

2007-11-27 @ 23:04:58
Postat av: Tina

Ja, jag tror att det hjälpte iaf, eftersom det kom folk från kommun och Kollanda grus idag. Konstigt dom ringde inte på, gick bara här utanför o kolla, gick upp för trappan o kolla ner???
Förresten i måndags när vi åkte till Vikadamm så var det tjejen som körde, hörde när hon sa att:frun hjälper mej. Jag berätta för henne att jag kan nog inte bära idag pga att sist fick jag ont i ryggen. Som tur var så var Tommy här så han bar ner Janne. Sa till tjejen att du kanske ska försöka få någon annan som kör hem. Men det var hon igen. Så jag fick ju hjälpa till att bära. Tack o lov så klarade jag ryggen.
Tack så mycket för hjälpen! Love U!
pöss från oss i Nol

2007-11-27 @ 23:06:18




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: