Han börjar bli stor

Han börjar bli stor

Idag lyfte Otto på benet när han kissade.Herregud han är ju inte 6 månader ännu.Men han lyfte benet så självklart idag när vi var ute och promenerade.Bara en gång,men ändå.-
-Såg du?,frågade jag John.
-Ja,jag såg.
-Nu kan du inte kalla honom baby längre.
-Nej det kanske jag skall sluta med.
-Men jag vill ju att han skall vara min lilla baby,tänkte jag.


Postat av: Gunnilla Wilson

Hej på er.
Vad fin han är. Han har verkligen blivit stor redan 6 månader snart. Jag tycker inte det var länge sedan jag satt hos Julia då hon födde honom. Ja nu är det snart jul och mina tomtar har avlat av sig så nu har jag 230. Vecka 6 har jag fått tid till min operation det skall bli skönt då det är över.
Ha det nu riktigt skönt i helgen. Många kramar från oss
Gunnilla och Riber

2007-12-18 @ 20:11:19




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: