Bäcken 2007-12.30

Så här ser bäcken nedanför vårat hus ut idag,dagen före nyårsafton.Massor med vatten,som synes.Fast idag skiner SOLEN för första gången denna månad.Härligt.Här måste jag skriva att i denna bäck går det upp öring för att leka varje år.Grannen har byggt en laxtrappa till dem just här.
Så träffade vi bekantas dotter.Jag tyckte att det var något bekant med tjejens ansikte,men tänkte att det kan nog inte vara möjligt.Men det var det.Jag gick och och tänkte och funderade på detta och kom på att  då vi går tillbaka,om vi träffar dem igen, så skall jag fråga.Vi träffade dem igen och då hade även Lisa kommit på att det måste vara John och Mette.Så vi gick i mötes med samma fråga.Så det kan gå.Lisa killes föräldrar bor bara cirka 500 meter från oss.Jag hade inte en aning om det






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: