Blogga är kul.

Jag är en sådan där människa som älskar att skriva.Det här är bra för mig.Jag har ju skrivit i hela mitt liv.Det känns skönt att skriva.Men tidigare har jag aldrig haft tid.Nu har jag både tid och lust så vi får väl se vad det kan bli av detta.Jag är långtidsjukskriven sedan 1½ år, men det är faktiskt bara sedan ett tag tillbaka som livskraften kommit tillbaka.Sjukdomen har tagit upp all min tid.Denna jävla cancer.Den är inte rolig.Dessutom har den tagit 2 personer som jag känner den senaste månaden.Det är tungt.Kanske därför att man själv lever eller för att man förstår vilket helvete dom haft.Naturligtvis vet jag inte det fullt ut ,eftersom jag fortfarande lever,men ändå.Och ändå vet jag att dom har det bättre nu,utan all smärta och oförmåga.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: