+10 kilo

Vägde mig idag och jag har gått upp en hel del
sedan jag började kunna tugga lite.
Det är det goda brödet med massor av ost,tror jag.
Måste ju käka massor av bröd som jag saknat
de senaste 5 åren.
Nu väger jag 57 kilo,10 kilo mer än jag var som
sjukast.Jag tror att jag får börja tänka på vad jag
stoppar i mig så jag inte blir så tjock så jag
börjar rulla fram.

Senaste 2 dygnen har vi fått cirka 2 dm påspädning
på snötäcket. Nu har vi bort emot 70 dm snö,så
det är inte att tänka på att gå skogspromenad.
Otto och jag får hålla oss på vägarna.
Nere på vår väg kan ju Otto springa lös iallafall.
Idag fick jag ge Otto en varm dusch efter hemkomst,
då det satt en massa snökockor på han.

Här är jag som just sopat rent parbolantennen från snö.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: