Yes!!!

Min energi har återkommit.
Tack ni snälla kommentatorer som hjälper mig att komma igen
och igen.

Idag tog jag tag i dammning och torkning av köksdörrarna.
Det känns så skönt att jag får något gjort varje dag
så skiten inte växer mig över huvudet.

Idag hade vi besök av Anticimex och fick mer
gift till musbekämpningen.
Vi har inte fångat några i fällorna de senaste dagarna,
men det ligger en död mus och stinker någonstans
bakom väggen i proppskåpet.
Det luktar inte mumma så att säga.
Liklukt är inget vidare och städa bort den odören
går ju inte.

Idag hade jag bestämt mig för att gå uppför Sålandabacken,
men det blev inte riktigt som jag tänkt mig
då vi fick med oss Ovinny från Andreas ställe.
Då vågar ju ingen gå ute på Kvarnabovägen med
en liten hund utan koppel,så vi bara korsade
vägen och gick upp vid Bengssons.
Fast Qvinny är försiktig då det gäller bilar,
men jag vågar inte chansa.
Gud vad hemskt det skulle vara om hon blev överkörd
vid ett sådant tillfälle.
Jag skulle aldrig förlåta mig själv.



Postat av: Gökboet

Det var roligt att höra att din energi börjar återkomma och jag tycker det var klokt att ha hundarna i koppel dels nära bilväg och dessutom är det ju snorhalt ute! Ställa sig på bromsen är ju ingen bra idé i detta väglag....



Var rädda om er!

2011-02-16 @ 18:22:40
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: Anna

Härligt med energi ! Men du, vem äger quinny? Har inte fattat;( skyller på att jag ä blond egentligen) kram!

2011-02-16 @ 23:23:28
URL: http://Gladmymlan. Blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: