Sömnens betydelse

Natten mellan fredag och lördag sov jag som en gris,
från cirka 23.30-07.50.
Det var ett bra tag sedan jag sovit så länge,
men det var skönt och jag kände mig utvilad
hela dagen,men så idag vaknade jag klockan 6 igen.
Märker alltför väl sömnens betydelse för välbefinnandet

Igår tog jag med mig en överlycklig Otto i bilen och
åkt ner till boulehallen i Alafors.
Otto blev glad för att han fick åka med i bilen
och för att han fick träffa alla boulespelarna.
Jag får ta med mig honom i bilen mer för
han gillar verkligen att åka bil och få gå
på nya ställen.



Postat av: anna

ja du Mette lilla, sömnen är såå viktig, läste precis på aftonbladet att sömnbrist ger i längden svåra problem med ex närminne, lokalsinne med mera..



jag känner med att riktig natt-sömn gör under för ens ork och tålamod under dagen..

kramen!!

2010-11-14 @ 10:48:26
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: